1. Aktualizacja baz danych pzgik: ewidencji gruntów i budynków (katastru nieruchomości), geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, państwowego rejestru granic i powierzchni jednostek podziałów terytorialnych kraju, rejestru cen nieruchomości, szczegółowych osnów geodezyjnych, obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500-1:5000.
2. Obsługa interesantów i udzielanie wyjaśnień.
3. Prowadzenie ewidencji gruntów i budynków i jej bieżąca aktualizacja, w tym zawiadamianie właściwych organów o dokonanych zmianach w operatach ewidencji gruntów i budynków.
4. Czynności w zakresie aktualizacji danych działu I ksiąg wieczystych.
5. Udostępnianie dokumentów i kopii baz danych pzgik, w szczególności zakresu ewidencji gruntów i budynków.
6. Prowadzenie postępowań administracyjnych w związku z czynnościami powiatowej służby geodezyjnej i kartograficznej w szczególności z zakresu ewidencji gruntów i budynków.
7. Ochrona dokumentacji stanowiącej pzgik, archiwizacja, wyłączanie dokumentacji z pzgik.
8. Sprawozdawczość.
9. Przekazywanie i wymiana danych oraz materiałów geodezyjnych i kartograficznych między organami Służby Geodezyjnej i Kartograficznej.
10. Udział w pracach komisji odbioru prac geodezyjnych zlecanych na podstawie zamówień publicznych.
StPr/25/0637
data rozpoczęcia pracy od 01.01.2026
wynagrodzenie od od 4 840 PLN