Zamknij

Orły Krawiectwa: Czy krawiec powinien dbać o swój wizerunek?

09:29, 03.09.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 09:30, 03.09.2020

Doskonale wiemy, że firmy oparte o sprzedaż produktów bardzo powinny dbać o swój wizerunek. Kreowanie marki może zająć lata, ale później każdy będzie kojarzył biały napis na czerwonym tle właśnie z naszym napojem. Wydawać by się mogło, że krawiec dobrze wykonujący swój zawód nie powinien przejmować się już niczym więcej. Wchodzimy jednak z usługami w XXI wiek i to podejście powinno się zmienić!

Co daje kreowanie wizerunku?

Wyobraźmy sobie taki obrazek. Chcemy się wybrać z wizytą do krawca, by zwęzić spódnicę. Znajoma podała nam adres. Udajemy się na miejsce, a tam…pusty lokal, w którym siedzi jakaś pani. Nie mamy żadnego szyldu, napisu na drzwiach, a w środku nie ma nic co upewniłoby nas, że znajdujemy się we właściwym miejscu. Podobnie działa brak świadomego kreowania wizerunku firmy. Klienci, którzy jeszcze nie znają naszych usług czują się zagubieni. Nie wiedzą czego się można spodziewać, jakie zlecenia możemy dla nich zrealizować i czy w ogóle nadal nasze przedsiębiorstwo funkcjonuje.

Zakład krawiecki – jak dbać o wizerunek

Musimy przede wszystkim mieć świadomość, że każda informacja, którą o naszym zakładzie krawieckim wypuścimy w świat, będzie gdzieś lub przez kogoś zauważona, a być może nawet zapamiętana. Informacją jest zarówno jakość naszego szyldu, wygląd graficzny ulotek promujących zakład, treści na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), jak i zachowanie naszej pracownicy. Wszystko co robimy w ramach firmy należy postrzegać jako kreowanie wizerunku. Oczywiście, niektóre obszary mają większy wpływ – te, które zapisują informacje na stałe (np. w Internecie, notatce prasowej), a inne mniejszy – dane tymczasowe, dla niewielkiej liczby osób (np. incydentalna sytuacja z jedną klientką). Najlepiej jest więc szczególną uwagę zwrócić na te elementy, które „gdzieś zostają”.

Orły Krawiectwa

Udział w plebiscycie Orły Krawiectwa to jeden z najlepszych wizerunkowych kroków dla Twojej firmy, jakie zrobisz. Informacja o zwycięzcach zestawienia widnieje w Internecie już na zawsze – tworzy więc pozytywną promocję przedsiębiorstwa. Jeśli jednak nie uda Ci się uzyskać tytułu laureata – nic na tym nie tracisz. Takie firmy informowane są o wyniku indywidualnie. Zamieszczana do publicznej wiadomości jest więc tylko notka o ewentualnej wygranej, którą być może Twój zakład krawiecki ma w zasięgu ręki. Wystarczy bowiem uzyskać średnią z ocen internetowych (m.in. z Panoramy Firm, Google Maps, Facebook, Zumi, Pkt) na poziomie 8 z 10 punktów, by cieszyć się z tytułu laureata. Nie zwlekaj i zainwestuj minutę swojego czasu, by zarejestrować się do plebiscytu Orły Krawiectwa poprzez link https://www.orlykrawiectwa.pl/. Rejestracja jest dla każdego przedsiębiorcy absolutnie darmowa.

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%